loading...

کارخانه فروش لوله پلیکا

بازدید : 47
دوشنبه 20 دی 1400 زمان : 13:59

لوله پلیکا:

قبل از شروع کار با لوله پلیکا، باید بدانید که لوله پلیکا چیست و چه کاربردی دارد. بنابراین قصد داریم در ادامه با کاربردها و مزایا لوله پلیکا بیشتر اشنا شوید.لوله پلیکا به معنای لوله پلی وینیل کلراید است که در صنعت ساختمان، برق و آبیاری کاربرد دارد. آن ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و عملکردهای مختلف عرضه می‌شوند. اگر می خواهید از لوله پلیکا برای مصارف خود استفاده نمایید، کار و استفاده از لوله پلیکا برای شما بسیار سودآور خواهد بود، زیرا این روزها تقاضای استفاده از ان در حال افزایش است.لوله پلیکا، لوله ای است که برای تامین آب ساختمان های بزرگ در خانه ها، ساختمان ها، هتل ها، بیمارستان ها استفاده می شود. نام کامل آن لوله پلی وینیل کلراید است که در تامین آب مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت ساختمان وسازی ها از لوله پلیکا بسیار استفاده می شود.استفاده از لوله پلیکا اینده بسیار روشن دارد لذا در اینده تعمییر و تعویض ان ها بسیار اندک است. در حال حاضر، جایگزین عالی برای لوله های قدیمی است. لوله های پلیکا تولید شده توسط مواد اولیه پلی وینیل کلراید و مورد استفاده در بسیاری از پروژه ها است. لوله های پلیکا ابتدا برای شبکه های آب آشامیدنی استفاده می شد، اما امروزه برای بسیاری از پروژه ها در سراسر جهان استفاده می شود. لوله های پلیکا را می توان برای اکثر پروژه هایی که در پروژه های لوله کشی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند و در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم هستند، استفاده کرد. لوله های پلیکا نشتی ندارند زیرا برای جلوگیری از نشتی از حلقه لاستیکی استفاده می کنند. لوله های پلیکا با خیال راحت توسط مهندسان در زیرزمین ترجیح داده می شود. لوله های پلیکا(پلی وینیل کلراید) که در دهه 1930 توسعه یافتند به استانداردی برای لوله کشی شهری و صنعتی در سراسر جهان تبدیل شدند به گونه ای که امروزه در بسیاری از مصارف از لوله پلیکا استفاده می شود و جایگزین لوله های قدیمی از جمله اهنی و فلزی که زنگ زدگی بالایی دارند،مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت لوله های پلیکا و CPVC چیست؟

تفاوت اصلی بین لوله پلیکا و CPVC توانایی آن ها در تحمل دما است. همانطور که قبلا ذکر شد، لوله CPVC می تواند تا 200 درجه فارنهایت را تحمل کند، در حالی که لوله پلیکا فقط تا 140 درجه فارنهایت را تحمل می کند. اگر از این دماها بالاتر بروید، هر دو شروع به نرم شدن می کنند، که می تواند باعث ضعیف شدن اتصالات و از کار افتادن لوله ها شود. در نتیجه، بسیاری از لوله کش ها استفاده از CPVC را برای خطوط آب گرم و لوله پلیکا را برای خطوط آب سرد توصیه می کنند.اگرچه لوله پلیکا مزایای زیادی دارد، CPVC انعطاف پذیری بیشتری دارد از نظر شکل ظاهری لوله های پلیکا رنگ سفید یا خاکستری تیره دارند و لوله های CPVC معمولا به رنگ سفید مایل به خاکستری روشن یا زرد هستند. هر دو مشخصات فنی خود را شامل می شوند. از آنجایی که ترکیب شیمیایی بین این دو متفاوت است، سیمان های حلال و عوامل پیوند نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

لوله پلیکا برای چه مواردی استفاده می شود؟

این لوله پلیکا سفیدو ابی و.. است که معمولاً برای لوله کشی و زهکشی استفاده می شود. پی وی سی مخفف پلی وینیل کلراید است و جایگزینی رایج برای لوله های فلزی شده است. استحکام، دوام، نصب آسان و هزینه کم پی وی سی آن را به یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان تبدیل کرده است.

لوله آب پلیکا چیست؟

همانطور که گفته شد پی وی سی مخفف پلی وینیل کلراید است. از میان انواع مختلف لوله های پلاستیکی مورد استفاده برای تامین آب، لوله پلکا کاربردهای بسیار متنوعی در لوله کشی دارد، از لوله زهکشی گرفته تا شبکه آب. بیشتر برای لوله کشی آبیاری، لوله کشی خانه و ساختمان استفاده می شود.

لوله پلیکا از چه چیزی ساخته شده است؟

لوله پلیکا یک جایگزین مدرن و شناخته شده برای لوله های فلزی است. به عنوان یک راه حل کم هزینه با استحکام، تطبیق پذیری، دوام و فرآیند نصب آسان برای حمایت از محبوبیت آن شناخته می شود. لوله پلیکا از پلی وینیل کلرید، یک ماده گرمانرم پرکاربرد ساخته شده است که می تواند به اشکال مختلف قالب گیری شود.

انواع لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا در فشارهای مختلف از جمله:لوله پلیکا قوی،معمولی و ضعیف وجود دارد که کاربردهای ان ها متفاوت می باشد.

اهمیت استفاده از لوله پلیکا:

لوله‌های پلیکا در طول زمان زنگ نمی‌زنند، خورده نمی‌شوند، یا تخریب نمی‌شوند، برای خطوط تخلیه سینک، توالت، وان حمام یا پشته‌های هواکش عالی هستند، به راحتی می‌توانند فشار بالای آب را تحمل کنند، و ارزان هستند و کار با آن‌ها آسان است.

مقاومت در برابر خوردگی:

خوردگی یکی از جدی ترین مسائل مربوط به سیستم لوله های فلزی است. هم در داخل و هم در خارج از لوله اتفاق می افتد و راندمان هیدرولیک را تحت تاثیر قرار می دهد.بسیاری از شهرها آب خود را برای کاهش خوردگی و حفره اصلاح می کنند. برخی دیگر جایگزین های گران قیمت مانند حفاظت کاتدی، پوشش پلاستیکی یا آستین را برای افزایش طول عمر لوله ها بدون افزایش هزینه های تولید و نگهداری انتخاب می کنند.برخلاف بسیاری از مواد معمولی لوله، لوله‌های پلیکا زنگ نمی‌زنند و مقاومت بهتری در برابر بیشتر انواع مواد شیمیایی دارند. آن ها در برابر اکثر اسیدهای جامد، قلیایی ها و محلول های آبی و آب نمک، روغن های معدنی، چربی ها و الکل ها مقاوم هستند. این نشان می دهد که بعید است ترکیبات خطرناک وارد سیستم های آبی شوند.مقاومت در برابر خوردگی لوله های پلیکا،جریان آب ثابت را در طول عمر آن ها تضمین می کند. انرژی مورد نیاز برای پمپاژ آب از طریق سیستم با افزایش سن خط لوله افزایش نمی یابد.

قابل بازیافت:

لوله های پلیکا ممکن است جمع آوری، بازیافت و در اتصالات لوله پلیکا پس از عمر مفیدشان، 100 سال یا بیشتر، بازسازی شوند. آن ها ممکن است در هر مرحله از چرخه زندگی خود بازیافت و مورد استفاده مجدد قرار گیرند، از اوایل فرآیند تولید تا بسیار بعد در مرحله استفاده پساب صنعتی.به عنوان مثال، لوله پلیکا به صورت مکانیکی بازیافت می شود و به ذرات ریز تبدیل می شود که سپس برای استفاده در تولید به یک ماده پلاستیکی حرارت داده می شود. از طرف دیگر، این مواد را می توان قبل از اینکه برای ایجاد لوله پلیکا جدید یا به عنوان سوخت برای بازیابی انرژی استفاده شود، به صورت شیمیایی به اجزای مولکولی خود کاهش داد. این قابلیت استفاده مجدد به طور موثر ضایعات خط تولید را کاهش می دهد و بار کل دفع لوله پلیکا را کاهش می دهد.همچنین اثرات زیست محیطی لوله پلیکا را در طول زمان کاهش می دهد.

کاهش خطرات نشت:

برای کاهش خطر نشتی لوله های پلیکا را نصب کنید.در سطح جهانی، تا 30 درصد از کل آب لوله کشی شده به دلیل نشت لوله در جایی از سیستم از بین می رود. علت اصلی این امر خرابی لوله است. اتصالات لوله پلیکا نیز انعطاف پذیر است و خطر شکستگی مشابه فولاد فلزی یا بتنی را ندارد.آن ها کمتر تحت تأثیر حرکات زمین قرار می گیرند و به اندازه کافی قوی هستند که در برابر تغییر شکل ناشی از بار ترافیکی مقاومت کنند. مقاومت ذاتی آن ها در برابر خوردگی باعث می شود نسبت به نشتی که از داخل لوله منشاء می گیرد کمتر حساس شوند.لوله های پلیکا همچنین به اتصالات کمتری نسبت به لوله های ساخته شده از بتن، آهن یا فلز نیاز دارند. لوله های پلیکا می توانند تولید، حمل و نقل و نصب طولانی تری نسبت به لوله های فلزی داشته باشند. این امکان نصب لوله های پلیکا خط لوله را با اتصالات دو یا سه برابر کمتر از خطوط لوله سنتی فراهم می کند. احتمال نشت آن ها کمتر است زیرا طول لوله های پلیکا با فرآیندهای اتصال ذوبی نصب می شوند.

ذخیره انرژی:

تولید لوله های پلیکا به انرژی کمتری نسبت به لوله های فولادی، مسی، چدن داکتیل یا آلومینیومی نیاز دارد. در مقابل، کاربردهای انرژی بر روی نیاز به فولاد ضروری و لوله های آهنی انعطاف پذیر دارند.لوله‌های پلیکا حاوی یک پوشش ملات انرژی‌بر اضافی برای تقویت و افزایش مقاومت در برابر خوردگی لوله‌های چدن داکتیل هستند.لوله های پلیکا همچنین به دلیل کاهش نیاز به انرژی برای حمل و نقل، نصب، جابجایی و نگهداری در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. به عنوان مثال، لوله های پلیکا ، 8 برابر کمتر از لوله های فولادی چگالی هستند، بنابراین برای جابجایی آن ها در حین نصب، نیازی به تجهیزات بالابر سنگین نیست.

نصب ساده تر است:

لوله پلیکا به طور قابل‌توجهی باعث اختلال کمتری در جریان ترافیک و محیط زیست نسبت به سیستم‌های معمولی می‌شود که اغلب آن ها را جایگزین می‌کنند.نصب سیستم لوله کشی سنتی اغلب با یک ترانشه حفر شده در جاده شروع می شود که باعث ایجاد ترافیک و اختلال در محیط زیست می شود. از سوی دیگر، یک دستگاه حفاری جهت دار افقی، یک گمانه پیوسته را در زیر زمین برای تاسیسات بدون ترانشه حفر می کند. هنگامی که سر حفاری به انتهای گمانه می رسد، لوله پلیکا به آن متصل شده و از طریق آن به عقب کشیده می شود.انعطاف پذیری لوله های پلیکا به همراه استحکام کششی و مقاومت در برابر سایش، آن ها را به گزینه ای ایده آل برای نصب بدون ترانشه تبدیل می کند.

سبک وزن:

لوله های پلیکا مزیت وزن قابل توجهی نسبت به سایر مواد لوله کشی دارند. وزن کم لوله پلیکا به این معنی است که نصاب ها کمتر آسیب می بینند. اگرچه طول زیاد لوله فلزی ممکن است به تیمی از کارگران یا بالابرهای مکانیکی برای حمل و نقل نیاز داشته باشد، لوله پلیکا آنقدر سبک است که یک نفر ممکن است به سرعت یک قطعه طولانی را جابجا کند. این بدان معناست که به نصاب های کمتری نیاز است و افرادی که در کار هستند می توانند لوله کشی را با سرعت بیشتری نسبت به آهن یا فولاد نصب کنند.وزن کمتر همچنین به معنای حمل و نقل ارزان تر است زیرا اکثر شرکت های حمل و نقل بر اساس وزن هزینه می کنند. این همچنین بارگیری محموله های بزرگتر (لوله های بیشتر) را امکان پذیر می کند.

ضریب اصطکاک:

هنگام طراحی سیستم های لوله پلیکا، یکی از مسائل اصلی میزان جریان و فشار است. لوله های پلیکا سطوح دیواری صاف تری دارند که اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان را به حداقل می رساند.این صافی هیدرولیک از تجمع لجن در فاضلاب جلوگیری می کند. همچنین باعث رفع سل و بی حرکتی در شبکه های توزیع آب می شود. در نتیجه، هزینه های تعمیر و نگهداری به طور قابل توجهی کاهش می یابد، طراحی اولیه خط لوله کارآمدتر است و لوله پلیکا در طول عمر خود عملکرد بهتری دارد.ویژگی‌های فیزیکی پی وی سی به طراحان در هنگام طراحی کالاهای جدید و ابداع راه‌حل‌هایی که ازپی وی سی به‌عنوان ماده جایگزین یا بازسازی استفاده می‌کنند، فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند.لوله پلیکا مدت هاست که در صنایع مختلف استفاده می شود و مزایا ان موجب طرفداران ان شده است.

فرایند تولید لوله پلیکا:

مراحل اصلی در اکستروژن لوله های پلیکا شامل ذوب شدن دانه های رزین، فیلتر کردن دانه های رزین ذوب شده برای افزایش یکنواختی است. به طور کلی فرآیند تولید لوله پلیکا عبارت است از: مواد اولیه،آماده سازی افزودنی،اختلاط،اکسترودر دو پیچ مخروطی،قالب اکستروژن،خلاء اسپری مخزن آب خنک کننده خیساندن،برش بالابر،دستگاه انباشته لوله،بسته بندی بازرسی محصول نهایی.پارامترهای فرآوری لوله پلیکا نیز با قطر و ضخامت دیواره لوله متفاوت است که در نتیجه پارامترهای فرآیند تولید متفاوت است. در تولیدمحصولات لوله پلیکا، پارامترهای فرآیند خاصی وجود دارد، زیرا عوامل زیادی بر تولید ان ها تأثیر می گذارد.

قیمت لوله پلیکا:

در ادامه با عوامل و فاکتورهایی که در قیمت لوله پلیکا موثر می باشند بیشتر اشنا خواهید شد.عوامل و فاکتورهایی وجود دارد که موجب تغییر و ثابت نبودن قیمت لوله پلیکا می شود.

عوامل موثر در قیمت لوله پلیکا:

قیمت لوله پلیکا را می توان با نوسانات بازار و شرایط اقتصادی تعیین نمود.

قطر و وزن و ضخامت لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا بسیار اهمیت دارد.

نوع لوله پلیکا،لوله پلیکا معمولی و قوی و ضعیف نیز در قیمت لوله پلیکا موثر است.

استاندار بودن لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا حائز اهمیت است.

اتصالات مورد استفاده نیز می تواند در قیمت لوله پلیکا تاثیر می گذارد.

نوع نصب و کاربرد لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا مهم می باشد.

نوع مواد اولیه(بازیافتی یا درجه یک)نیز در قیمت لوله پلیکا تاثیر گذار است.

تولید کننده لوله پلیکا:

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

لوله پلیکا:

قبل از شروع کار با لوله پلیکا، باید بدانید که لوله پلیکا چیست و چه کاربردی دارد. بنابراین قصد داریم در ادامه با کاربردها و مزایا لوله پلیکا بیشتر اشنا شوید.لوله پلیکا به معنای لوله پلی وینیل کلراید است که در صنعت ساختمان، برق و آبیاری کاربرد دارد. آن ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و عملکردهای مختلف عرضه می‌شوند. اگر می خواهید از لوله پلیکا برای مصارف خود استفاده نمایید، کار و استفاده از لوله پلیکا برای شما بسیار سودآور خواهد بود، زیرا این روزها تقاضای استفاده از ان در حال افزایش است.لوله پلیکا، لوله ای است که برای تامین آب ساختمان های بزرگ در خانه ها، ساختمان ها، هتل ها، بیمارستان ها استفاده می شود. نام کامل آن لوله پلی وینیل کلراید است که در تامین آب مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت ساختمان وسازی ها از لوله پلیکا بسیار استفاده می شود.استفاده از لوله پلیکا اینده بسیار روشن دارد لذا در اینده تعمییر و تعویض ان ها بسیار اندک است. در حال حاضر، جایگزین عالی برای لوله های قدیمی است. لوله های پلیکا تولید شده توسط مواد اولیه پلی وینیل کلراید و مورد استفاده در بسیاری از پروژه ها است. لوله های پلیکا ابتدا برای شبکه های آب آشامیدنی استفاده می شد، اما امروزه برای بسیاری از پروژه ها در سراسر جهان استفاده می شود. لوله های پلیکا را می توان برای اکثر پروژه هایی که در پروژه های لوله کشی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند و در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم هستند، استفاده کرد. لوله های پلیکا نشتی ندارند زیرا برای جلوگیری از نشتی از حلقه لاستیکی استفاده می کنند. لوله های پلیکا با خیال راحت توسط مهندسان در زیرزمین ترجیح داده می شود. لوله های پلیکا(پلی وینیل کلراید) که در دهه 1930 توسعه یافتند به استانداردی برای لوله کشی شهری و صنعتی در سراسر جهان تبدیل شدند به گونه ای که امروزه در بسیاری از مصارف از لوله پلیکا استفاده می شود و جایگزین لوله های قدیمی از جمله اهنی و فلزی که زنگ زدگی بالایی دارند،مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت لوله های پلیکا و CPVC چیست؟

تفاوت اصلی بین لوله پلیکا و CPVC توانایی آن ها در تحمل دما است. همانطور که قبلا ذکر شد، لوله CPVC می تواند تا 200 درجه فارنهایت را تحمل کند، در حالی که لوله پلیکا فقط تا 140 درجه فارنهایت را تحمل می کند. اگر از این دماها بالاتر بروید، هر دو شروع به نرم شدن می کنند، که می تواند باعث ضعیف شدن اتصالات و از کار افتادن لوله ها شود. در نتیجه، بسیاری از لوله کش ها استفاده از CPVC را برای خطوط آب گرم و لوله پلیکا را برای خطوط آب سرد توصیه می کنند.اگرچه لوله پلیکا مزایای زیادی دارد، CPVC انعطاف پذیری بیشتری دارد از نظر شکل ظاهری لوله های پلیکا رنگ سفید یا خاکستری تیره دارند و لوله های CPVC معمولا به رنگ سفید مایل به خاکستری روشن یا زرد هستند. هر دو مشخصات فنی خود را شامل می شوند. از آنجایی که ترکیب شیمیایی بین این دو متفاوت است، سیمان های حلال و عوامل پیوند نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

لوله پلیکا برای چه مواردی استفاده می شود؟

این لوله پلیکا سفیدو ابی و.. است که معمولاً برای لوله کشی و زهکشی استفاده می شود. پی وی سی مخفف پلی وینیل کلراید است و جایگزینی رایج برای لوله های فلزی شده است. استحکام، دوام، نصب آسان و هزینه کم پی وی سی آن را به یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان تبدیل کرده است.

لوله آب پلیکا چیست؟

همانطور که گفته شد پی وی سی مخفف پلی وینیل کلراید است. از میان انواع مختلف لوله های پلاستیکی مورد استفاده برای تامین آب، لوله پلکا کاربردهای بسیار متنوعی در لوله کشی دارد، از لوله زهکشی گرفته تا شبکه آب. بیشتر برای لوله کشی آبیاری، لوله کشی خانه و ساختمان استفاده می شود.

لوله پلیکا از چه چیزی ساخته شده است؟

لوله پلیکا یک جایگزین مدرن و شناخته شده برای لوله های فلزی است. به عنوان یک راه حل کم هزینه با استحکام، تطبیق پذیری، دوام و فرآیند نصب آسان برای حمایت از محبوبیت آن شناخته می شود. لوله پلیکا از پلی وینیل کلرید، یک ماده گرمانرم پرکاربرد ساخته شده است که می تواند به اشکال مختلف قالب گیری شود.

انواع لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا در فشارهای مختلف از جمله:لوله پلیکا قوی،معمولی و ضعیف وجود دارد که کاربردهای ان ها متفاوت می باشد.

اهمیت استفاده از لوله پلیکا:

لوله‌های پلیکا در طول زمان زنگ نمی‌زنند، خورده نمی‌شوند، یا تخریب نمی‌شوند، برای خطوط تخلیه سینک، توالت، وان حمام یا پشته‌های هواکش عالی هستند، به راحتی می‌توانند فشار بالای آب را تحمل کنند، و ارزان هستند و کار با آن‌ها آسان است.

مقاومت در برابر خوردگی:

خوردگی یکی از جدی ترین مسائل مربوط به سیستم لوله های فلزی است. هم در داخل و هم در خارج از لوله اتفاق می افتد و راندمان هیدرولیک را تحت تاثیر قرار می دهد.بسیاری از شهرها آب خود را برای کاهش خوردگی و حفره اصلاح می کنند. برخی دیگر جایگزین های گران قیمت مانند حفاظت کاتدی، پوشش پلاستیکی یا آستین را برای افزایش طول عمر لوله ها بدون افزایش هزینه های تولید و نگهداری انتخاب می کنند.برخلاف بسیاری از مواد معمولی لوله، لوله‌های پلیکا زنگ نمی‌زنند و مقاومت بهتری در برابر بیشتر انواع مواد شیمیایی دارند. آن ها در برابر اکثر اسیدهای جامد، قلیایی ها و محلول های آبی و آب نمک، روغن های معدنی، چربی ها و الکل ها مقاوم هستند. این نشان می دهد که بعید است ترکیبات خطرناک وارد سیستم های آبی شوند.مقاومت در برابر خوردگی لوله های پلیکا،جریان آب ثابت را در طول عمر آن ها تضمین می کند. انرژی مورد نیاز برای پمپاژ آب از طریق سیستم با افزایش سن خط لوله افزایش نمی یابد.

قابل بازیافت:

لوله های پلیکا ممکن است جمع آوری، بازیافت و در اتصالات لوله پلیکا پس از عمر مفیدشان، 100 سال یا بیشتر، بازسازی شوند. آن ها ممکن است در هر مرحله از چرخه زندگی خود بازیافت و مورد استفاده مجدد قرار گیرند، از اوایل فرآیند تولید تا بسیار بعد در مرحله استفاده پساب صنعتی.به عنوان مثال، لوله پلیکا به صورت مکانیکی بازیافت می شود و به ذرات ریز تبدیل می شود که سپس برای استفاده در تولید به یک ماده پلاستیکی حرارت داده می شود. از طرف دیگر، این مواد را می توان قبل از اینکه برای ایجاد لوله پلیکا جدید یا به عنوان سوخت برای بازیابی انرژی استفاده شود، به صورت شیمیایی به اجزای مولکولی خود کاهش داد. این قابلیت استفاده مجدد به طور موثر ضایعات خط تولید را کاهش می دهد و بار کل دفع لوله پلیکا را کاهش می دهد.همچنین اثرات زیست محیطی لوله پلیکا را در طول زمان کاهش می دهد.

کاهش خطرات نشت:

برای کاهش خطر نشتی لوله های پلیکا را نصب کنید.در سطح جهانی، تا 30 درصد از کل آب لوله کشی شده به دلیل نشت لوله در جایی از سیستم از بین می رود. علت اصلی این امر خرابی لوله است. اتصالات لوله پلیکا نیز انعطاف پذیر است و خطر شکستگی مشابه فولاد فلزی یا بتنی را ندارد.آن ها کمتر تحت تأثیر حرکات زمین قرار می گیرند و به اندازه کافی قوی هستند که در برابر تغییر شکل ناشی از بار ترافیکی مقاومت کنند. مقاومت ذاتی آن ها در برابر خوردگی باعث می شود نسبت به نشتی که از داخل لوله منشاء می گیرد کمتر حساس شوند.لوله های پلیکا همچنین به اتصالات کمتری نسبت به لوله های ساخته شده از بتن، آهن یا فلز نیاز دارند. لوله های پلیکا می توانند تولید، حمل و نقل و نصب طولانی تری نسبت به لوله های فلزی داشته باشند. این امکان نصب لوله های پلیکا خط لوله را با اتصالات دو یا سه برابر کمتر از خطوط لوله سنتی فراهم می کند. احتمال نشت آن ها کمتر است زیرا طول لوله های پلیکا با فرآیندهای اتصال ذوبی نصب می شوند.

ذخیره انرژی:

تولید لوله های پلیکا به انرژی کمتری نسبت به لوله های فولادی، مسی، چدن داکتیل یا آلومینیومی نیاز دارد. در مقابل، کاربردهای انرژی بر روی نیاز به فولاد ضروری و لوله های آهنی انعطاف پذیر دارند.لوله‌های پلیکا حاوی یک پوشش ملات انرژی‌بر اضافی برای تقویت و افزایش مقاومت در برابر خوردگی لوله‌های چدن داکتیل هستند.لوله های پلیکا همچنین به دلیل کاهش نیاز به انرژی برای حمل و نقل، نصب، جابجایی و نگهداری در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. به عنوان مثال، لوله های پلیکا ، 8 برابر کمتر از لوله های فولادی چگالی هستند، بنابراین برای جابجایی آن ها در حین نصب، نیازی به تجهیزات بالابر سنگین نیست.

نصب ساده تر است:

لوله پلیکا به طور قابل‌توجهی باعث اختلال کمتری در جریان ترافیک و محیط زیست نسبت به سیستم‌های معمولی می‌شود که اغلب آن ها را جایگزین می‌کنند.نصب سیستم لوله کشی سنتی اغلب با یک ترانشه حفر شده در جاده شروع می شود که باعث ایجاد ترافیک و اختلال در محیط زیست می شود. از سوی دیگر، یک دستگاه حفاری جهت دار افقی، یک گمانه پیوسته را در زیر زمین برای تاسیسات بدون ترانشه حفر می کند. هنگامی که سر حفاری به انتهای گمانه می رسد، لوله پلیکا به آن متصل شده و از طریق آن به عقب کشیده می شود.انعطاف پذیری لوله های پلیکا به همراه استحکام کششی و مقاومت در برابر سایش، آن ها را به گزینه ای ایده آل برای نصب بدون ترانشه تبدیل می کند.

سبک وزن:

لوله های پلیکا مزیت وزن قابل توجهی نسبت به سایر مواد لوله کشی دارند. وزن کم لوله پلیکا به این معنی است که نصاب ها کمتر آسیب می بینند. اگرچه طول زیاد لوله فلزی ممکن است به تیمی از کارگران یا بالابرهای مکانیکی برای حمل و نقل نیاز داشته باشد، لوله پلیکا آنقدر سبک است که یک نفر ممکن است به سرعت یک قطعه طولانی را جابجا کند. این بدان معناست که به نصاب های کمتری نیاز است و افرادی که در کار هستند می توانند لوله کشی را با سرعت بیشتری نسبت به آهن یا فولاد نصب کنند.وزن کمتر همچنین به معنای حمل و نقل ارزان تر است زیرا اکثر شرکت های حمل و نقل بر اساس وزن هزینه می کنند. این همچنین بارگیری محموله های بزرگتر (لوله های بیشتر) را امکان پذیر می کند.

ضریب اصطکاک:

هنگام طراحی سیستم های لوله پلیکا، یکی از مسائل اصلی میزان جریان و فشار است. لوله های پلیکا سطوح دیواری صاف تری دارند که اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان را به حداقل می رساند.این صافی هیدرولیک از تجمع لجن در فاضلاب جلوگیری می کند. همچنین باعث رفع سل و بی حرکتی در شبکه های توزیع آب می شود. در نتیجه، هزینه های تعمیر و نگهداری به طور قابل توجهی کاهش می یابد، طراحی اولیه خط لوله کارآمدتر است و لوله پلیکا در طول عمر خود عملکرد بهتری دارد.ویژگی‌های فیزیکی پی وی سی به طراحان در هنگام طراحی کالاهای جدید و ابداع راه‌حل‌هایی که ازپی وی سی به‌عنوان ماده جایگزین یا بازسازی استفاده می‌کنند، فرصت‌های زیادی را ایجاد می‌کند.لوله پلیکا مدت هاست که در صنایع مختلف استفاده می شود و مزایا ان موجب طرفداران ان شده است.

فرایند تولید لوله پلیکا:

مراحل اصلی در اکستروژن لوله های پلیکا شامل ذوب شدن دانه های رزین، فیلتر کردن دانه های رزین ذوب شده برای افزایش یکنواختی است. به طور کلی فرآیند تولید لوله پلیکا عبارت است از: مواد اولیه،آماده سازی افزودنی،اختلاط،اکسترودر دو پیچ مخروطی،قالب اکستروژن،خلاء اسپری مخزن آب خنک کننده خیساندن،برش بالابر،دستگاه انباشته لوله،بسته بندی بازرسی محصول نهایی.پارامترهای فرآوری لوله پلیکا نیز با قطر و ضخامت دیواره لوله متفاوت است که در نتیجه پارامترهای فرآیند تولید متفاوت است. در تولیدمحصولات لوله پلیکا، پارامترهای فرآیند خاصی وجود دارد، زیرا عوامل زیادی بر تولید ان ها تأثیر می گذارد.

قیمت لوله پلیکا:

در ادامه با عوامل و فاکتورهایی که در قیمت لوله پلیکا موثر می باشند بیشتر اشنا خواهید شد.عوامل و فاکتورهایی وجود دارد که موجب تغییر و ثابت نبودن قیمت لوله پلیکا می شود.

عوامل موثر در قیمت لوله پلیکا:

قیمت لوله پلیکا را می توان با نوسانات بازار و شرایط اقتصادی تعیین نمود.

قطر و وزن و ضخامت لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا بسیار اهمیت دارد.

نوع لوله پلیکا،لوله پلیکا معمولی و قوی و ضعیف نیز در قیمت لوله پلیکا موثر است.

استاندار بودن لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا حائز اهمیت است.

اتصالات مورد استفاده نیز می تواند در قیمت لوله پلیکا تاثیر می گذارد.

نوع نصب و کاربرد لوله پلیکا نیز در قیمت لوله پلیکا مهم می باشد.

نوع مواد اولیه(بازیافتی یا درجه یک)نیز در قیمت لوله پلیکا تاثیر گذار است.

تولید کننده لوله پلیکا:

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 477
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی